Hango Hotel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hango informatie. Hango ideeen. Hango nice rooms


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Staff Uitslag

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Staff Uitslag Empty Staff Uitslag ma okt 10, 2011 10:39 am

Wesleydv


Admin

Beste lieve hango's!



Hier is dan eindelijk onze Hango Staff uitlag, wie weet zit jij erbij??

Jezus en ik zijn heel druk geweest en moesten onze breinen laten kraken en hebben dus even deze uitslag voor jullie in elkaar geknutseld.

Ik hoop dat jullie er blij mee zullen zijn.

We hebben ongeveer - 100 sollicitaties gelezen, en kunnen dus vandaag en morgen het woord sollicitatie of staff even niet meer zien. Razz

Dus gelieve niet te vragen wanneer de volgende uitslag is.. want dat zul je wel op het nieuws zien. Smile

Voor ik de uitslag bekend maak wil ik nog even wat mede-delen.

Nadat ik deze uitslag heb gepost ga ik ALLE sollicitatie's die er nu in ons postvak liggen, VERWIJDEREN.

Waarom doe ik dit?

Dit is omdat we ook veel oude & stoffige solli's zijn tegengekomen, van mensen die niet eens meer spelen maar tochwel een super mooie sollicitatie hadden.

Of gewoon omdat we die persoon nog te weinig hebben gezien of nog niet 3 weken speelt. Smile

Dat betekend...

Dat jullie heel even geduld moeten hebben en zo weer een nieuwe sollicitatie kunnen insturen.

Vond je je oude goed genoeg? of weet je zeker dat er toch iets niet beter aan kan? Kijk het nog even gerust door, want de volgende uitslag volgt pas later deze week/volgende week.

wat er in de volgende sollicitatie MOET komen te staan is....



* je moet zeker 13 jaar of ouder zijn. geboorte datum.

* je echte naam en hango naam.

* je moet open en eerlijk zijn.

* heb je al ervaring zo ja? waar/hoelang/wat deed je daar.

* Geen bans gehad.

* Stressbestendig zijn.



Denk jij hieraan te kunnen voldoen?

Dan kun jij je volgende sollicitatie opsturen naar : tijgertjehangomailer@gmail.com



Wat wij sowieso zoeken is dat je veel actief bent, en dit hotel al 3 weken speelt en je goed met andere mensen op kan schieten.

Ik denk dat ik nu al zo beetje klaar ben met het uitleggen over de volgende sollicitatie's.. en ik me nu maar op de uitslag zal richten.

Zoals je hierboven al las had ik al een paar goede sollicitatie's gezien, maar alleen was er bij elk van hun wel een reden waarom ik ze niet had kunnen aannemen jammergenoeg..

Maar daar bij wil ik wel onze volgende nieuwe X bekendmaken..

Hartelijk gefeliciteerd............. *tromgeroffel*



Xannie !!!!!!!!!

Gefeliciteerd, ik zal jou even je X badge geven en dan kun jij vanaf nu bij ons aan de slag.

Voor de anderen.. niet getreurd, want iedereen kan en mag opnieuw solliciteren, zodat ik kan zien dat jullie actief zijn en toch mee doen.

Ik hoop hiermee voldoende uitleg te hebben gegeven, en duidelijk geweest te zijn.

Heb je toch nog enige vragen over de sollicitatie's?

Je kan altijd bij 1 van onze staff's aankomen en vragen wat er is, zie je niemand? Kun je altijd onze hango help tool gebruiken, of als het een hele belangrijke vraag is.. hem opsturen naar het bovenstaande e-mail adres.

We zouden eigenlijk meer mensen aannemen, maar dat komt bij de volgende uitslag.

Die zal snel volgen als...



Jullie een NETTE, sollicitatie sturen in ABN, en niet iets van:

hoi ik ben piet 13 jaar vind hango heel leuk en wil staff worden plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Dan garandeer ik je dat je een supermooie vip plaats krijgt in... de prullenbak.

Veel succes bij de volgende sollicitie, en laat je natuurlijk van je beste kant zien.



Met vriendelijke groeten,



Jezus & Yordi - Team Admin.

https://hangohotel.actieforum.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum